En smygtitt på julen

Har länge gått och smålängtat efter första advent. Då blir det julskyltning inne i stan och jag ska premiärsmaka chokladglöggen. Något jag inte alls hade reflekterat över är att det börjar bli dags för gardinbyte och julpynt och även årets julkort där jag verkligen har idétorka när det gäller motiv.

Hittade en mysig brun julgardinkappa med vita stjärnor i garderoben som nog inte sett dagens ljus på bra många år. Ska bli en skön variation mot dom röda tomtegardinerna som annars hängt i mitt rum.



Och när det gäller julkortet har jag en grej jag ska provfota ikväll, hoppas det blir som jag tänkt det i mitt huvud...

Kommentarer
Postat av: byron

Älskar verkligen julen. Det har till och med kommit lite snö i Göteborg ... men nu när jag kikar ut verkar det som det mesta har försvunnit.



Mer snö till oss Göteborgare nu :)

2008-11-25 @ 11:26:09
URL: http://gatto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0