Nytt projekt på gång

För en vecka sen köade jag utanför systemet (tur man hade en vettig ursäkt...) för att försöka få tag på årets Blossaglögg som ska smaka blåbär. Flaskan var ju ett samlarobjekt, men nån blåbärskänsla fick jag inte, även om glöggen var god ändå.
Påmindes under eftermiddagen att jag ju vill ha en chokladglögg också som jag försökt få tag på utan resultat i något år. Glöggmonster. Hoppas den finns kvar.


Var iväg och köpte några presenter åt L idag som fyller år i slutet av veckan. Hade total idétorka tills jag gick förbi en söt liten mysbordslampa från Ikea som jag tror hon nämnt att hon gillar. Jätterolig inplastad bild, men ville inte öppna förpackningen ifall hon vill byta =) Hittade en matchande värmeljushållare också. Topp!



Slutligen har jag ett vinterprojekt jag ska ta tag i. Jag ska bli proffsfiltare och filta det snyggaste djuret någonsin.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Var har du hittat alla snygga saker?



Ljushållarna och lampan var väldigt snygg!!

Garnfärgerna är jäkligt fina också .... vi har orange, svart och rött i vårt vardagsrum.



Blåbärsglögg måste jag testa. Är det en begränsad upplaga?

Har köpt ett blåbärsthé som är jättegott.



Ha det gott!



2008-11-11 @ 19:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0