Blogginspirationen...

...kommer och går. Efter ett tag känns det nästan lite pinsamt att skriva efter ett så långt uppehåll...
Men titta vilka fina löv jag lagt in i min header =)

Butikssäljarprovet gick riktigt bra, lyckades få alla rätt och det kändes grymt bra. Men jag var inte den som ville skryta när vi hade avslutningsfika med klassen, utan jag stoppade in lite extra prinsesstårta i munnen och såg nöjd ut. Det är verkligen svårt att hålla fram sig själv på ett positivt sätt utan att låta skrytsam och dryg. Så är det att bo i ett lagomland.

Var och klippte mig för några dagar sen, bort med det långa håret. Nu ser jag ut som en glad liten skolflicka som tittar förbi i nån 50-tals film.

Trots att jag ska till arbetsförmedlingen i morrn för ett möte med min nya (igen...) handläggare, så känner jag mig inte så arbetslös. Har fått en del timmar att jobba och det känns toppen, hoppas det håller i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0