Det där med strykjärnsmode...

En morgon skulle jag stryka ett par svarta byxor som jag tänkt ha under dagen. Tänkte inte en sekund på att dom inte riktigt var 100% bomull så jag strök glatt på med högsta värme, tills det började gå trögt, lukta lite skumt och blev ett otroligt snyggt trekantigt strykjärnsmärke på baksidan av ena byxbenet...

Det kluriga är att strykjärnsmärket bara syns i ett visst ljus...Men det gör mig inte tillräckligt övertygad för att faktiskt använda dom offentligt...

Så....antingen får dom bli ett par byxor jag drar fram då jag är helt säker på att jag bara kommer vistas i kompakt mörker utan minsta ljuskällor, eller så försöker jag bli en trendsetter och väntar på att det blir inne med lite konstiga mönster på byxor...

Kommentarer
Postat av: byron

Tycker du ska bli en trendsättare helt klart :)



Har haft semester och inte uppdaterat mig på din blogg än. Ska läsa dom inlägg jag missat.



Hoppas du fortfarande läser min blogg och vill lämna små kloka meddelanden ibland.



2008-09-17 @ 16:38:12
URL: http://gatto.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0