I'm Back!

Efter en liten flytt är jag tillbaka, med ett lite mer sofistikerat utseende (på bloggen, inte mig själv...) Min rosa period är förbi (men varför är rubriken rosa...hmm...får kolla upp det där...)

Vad har då hänt? Inte mycket egentligen. Det mesta rullar på och veckorna flyger förbi, har 2 veckor kvar av min praktik och sen är det dags för slutprov på butikssäljarutbildningen. Min största önskan är att få jobba timmar på praktikplatsen, vi har pratat lite om nystartsjobb och kvalificerar jag mig för det så finns det kanske en möjlighet.

Kalla höstvindar chockar mig på morgonen och jag fick äntligen en mysig höstjacka att krypa in i igår. Vinröd, mjuk och varm. Det tog emot, men jag öppnade kartongen med vinteraccessoarerna idag, kändes som jag precis lagt undan den...Men det är nog bara att inse att vantar är skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0