I'm still here

Men det är fullt upp med pluggande till prov. Eller ja...stundtals går jag omkring bekvämt övertygad om att det nog kommer gå bra, nästa stund något panikslagen över att jag inte har en aning om hur viktigt det är att veta att en branddörr inte bör blockeras och hur lång sammanhängade ledighet man ska ha per vecka enligt handels...

Fick veta att det är 71 frågor på provet på onsdag och 80 % måste man klara för att bli godkänd.
Det som dock var ännu roligare är att man kommer få ett trevligt/mindre trevligt telefonsamtal på torsdag morgon där dom meddelar om man klarat sig, annars har man typ 3 timmar på sig att plugga till omprovet. Känns liksom inte som att dom timmarna kommer göra nån större skillnad...

Var meningen att det skulle bli avslutningsmiddag på torsdag, men den blev uppskjuten pga att Modo-Timrå visas där vi ska äta den kvällen. Kanske lika bra, vill inte ha hockeyfans i min mat.
Det lämnade ju en öppning för att gå och se Magnus Betnér, men utan sällskap så får det nog också bli bortprioriterat för bio med sällskap.

Praktiken är slut. Var ut och åt med chefen i lördags och det var supertrevligt och jag har säljabstinens. Får kika in i butiken nån dag framöver.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0